18 Temmuz 2008 Cuma

Acı Sözler, Acısözler, Acı Sozler, Acısozler

♥ bİr ÇİÇeĞİm vardi adini aŞk koydum kopardilar.bİr ÇİÇeĞİm vardi adini sevgİ koydum soldurdular.Şİmdİ bİr ÇiÇeĞİm var adini izdirap koydum ne koparan var ne de solduran.

♥ bu şehrin ÜÇ yerini unutmayacağım biri seninle ilk göz göze geldiğimiz yer biri aşkını yüreğimde hissettiğim yer biride sevdamı bana bırakıp gittiğin yer

♥ Yalvarırım dön (diyeceğimi mi sandın);sensiz yapamam (gibi mi geliyo sana);sensiz ölürüm(desem yalan olur);çünkü SENİ SEVMİYORUMMM....!!!


♥ Yalanlar bitmez dudaklar susmayınca,sevgi olmaz gözler ışıl ışıl bakmayınca...!


♥ UMUTLARIN BİTTİĞİ YERİM,AŞKI İÇİME GÖMERİM,AYAKTA DURMAYA HALİM YOK,YİNE DE KOŞABİLİRİM..

♥ Unuttuklarını anımsa,kaybettiysen ara,özlediysen git bul,kırdıysan af dile,kırıldıysan affet,çünkü hayat çok kısaaa......!!!

♥ Unuttuklarını anımsa,kaybettiysen ara,özlediysen git bul,kırdıysan af dile,kırıldıysan affet,çünkü hayat çok kısaaa......!!!

♥ Acı veriyor yeni baştan sevmesi,ama anladım ki acıyı unutulan değil unutturan veriyor..!!!

♥ BİR SIRRIM VAR KİMSEYE SÖYLEYEMEDİĞİM,BİR ALLAH BİRDE BEN,BİRİ DAHA BİLSİN İSTİYORUM,ODA SEN BİLMEM SAKLAYABİLİRMİSİN,SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLESEM.....!!!!!!!!!

♥ Gönlüm aşk deryasında sürüklenen bir saldı,senin eşsiz varlığın tutunduğum tek daldı,sevmek güzel şeydir sevilmekte onun kadar,sevipte sevilmemek varya acıdır ölüm kadar...!!!

♥ SENİ SEVME ÇABAM ADINI SAHİLDEKİ KUMLARA YAZMA UĞRAŞIMDI,DALGALARIN HER SEFERİNDE SİLDİĞİ,BENİMSE YILMADAN DENEDİĞİMM....!!

♥ İnce sızım kalp hırsızım,beni benden aldın imkansızım,ağlasam inlesem ne fayda,nasıl olsa ben hep haksızım..!!

♥ DENİZLERİ SEVİYOSAN DALGALARIDA SEVECEKSİN,SEVİLMEK İSTİYOSAN ÖNCE SEVMEYİ BİLECEKSİN,KORKARAK YAŞIYORSAN YALNIZCA HAYATI SEYREDERSİN....!!!

Etiketler : Acı Sözler | Acı Mesajları

Hiç yorum yok: