19 Temmuz 2008 Cumartesi

Duygusal Mesajlar, Duygusal Sözler, Duygusalsözler, Duygusal Sozler, En Duygusal Sözler

♥ Kimsin sen yasamak isteyipte yasayamadigim umutlarimsin, farkinda olmadan yillardir bekledigimsin belkide, kimsin sen, sen benim sevdigimsin sevdigimi söyliyebildigimsin!!.

♥ Mevsimlik bir cicekmisin bir bahar acip bir bahar solasin? vefasiz bir gönülemi düstünde dün hatirlanip bu gün unutulasin? Asla unutmaki hep aklimdasin!!

♥ Ben seni kalbime yar diyerek Gurbette sevgilim var diyerek Alin yazima boyun bükerek Gözel göslerini görmeye geldim!!

♥ Dolmasin gözlerin düsündügün an Gecmisle teselli bul zaman zaman Bu hasretlikde biter diye dayan Benden baskasini sevme ne olur!!.

♥ Hayalin gözümden birgün digermi Yazdigin yaziyi yillar silermi ismini anmadan günler gecermi Sensiz yasamak mümkünmü söyle!!.

♥ Gönül bahceleri yuvasiz yersiz hayatin tadi yok anladim sensiz Toprak mezar olsun bana kefensiz Yasayamam sevgilim inan SENSiZ!!

♥ Bir korkudur girdi cikmaz icimden Beni böyle boynu bükük birakma Adini anarim her nefesimde Neolur BITANEM beni unutma!!

♥ Saclarina ak düssün istemem Gözlerine yas dolsun istemem Bir tek dilegim var Rabbimden Mutluluklar senin olsun BITANEM!!

♥ Daglarda cicek soldugu zaman Göklerde bulut oldugu zaman Yagmurlar sel gibi aktigi zaman Anlaki BITANEM ben geliyorum!!.

♥ Bu günüde gördüm Yarin yasarmiyim bilmem Gencligede güvenemem Ölenler hep ihtiyarmidir??

Hiç yorum yok: