18 Temmuz 2008 Cuma

Anneler Günü, Anneler Günü Sözleri, Anneler için Sözler

♥ Yatağa yattığım zaman, problemlerimi elbiselerimde bırakırım.

♥ Yatağa yattığım zaman, problemlerimi elbiselerimde bırakırım.

♥ Dünyanın en güzel, en iyi annesi, anneler günün kutlu olsun.

♥ Dün, bugün ve yarın..daima seni sevdim, hep seveceğim. Bizimki bitimsiz, tanrısal bir sevgi.. Anneciğim anneler günün kutlu olsun.

♥ Annem.. annem.. ben sensiz hep eksiğim.. Yanında olmasam da, sen yine benimlesin.

♥ Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

♥ Bir şarkı bestelesem içinde sevgimi anlatsam. Her doğan günde daha çok umut ve sev dolu olan bir şiir yazsam. Ve tüm bunlar gerçek olsa, ne dersin benimle olmaya...

♥ Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyaıym Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

♥ Anneçim, biriciğim.Sonsuz sevgini, bitmez tükenmez sabrını ancak anne olunca anlayabileceğim herhalde.Seçme şansım olsaydı yine senin annem olmanı istedim. SENI çOK SEVIYORUMM. Anneler günün kutlu olsun!!!

♥ Anneciğim, bir günümde değıl her günümdesinAnnem olman dünyadaki en büyük şansım, iyi ki varsınSeni çok seviyorum annem

Hiç yorum yok: