19 Temmuz 2008 Cumartesi

Romantik Sözler, Romantiksözler, Romantik Sozler, RomantikSozler, Romantik Mesajlar, Romantik Aşk Mesajları

♥ Yillar vardir nasil geçtigini bilmezdim, bir gün vardir yasamin anlamini degistirdi bana dair; hissetmedigimi, bilmedigimi yasatti, iste o ani senle yasadim senle sevdim.

♥ Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin..

♥ Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim..

♥ Sen elimden tutunca, deniz basardi içimi. Sen elimden tutunca, yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira gitmk isterdim...

♥ Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip giden zaman...

♥ Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

♥ Ustune `seviyorum` yazdigim bir kagittan, sandal yapiyor, dereye birakiyorum. ister yuzsun, ister batsin, ister bir caliya takilsin o kagit sandal, hep derenin bir yerinde olucak biliyorum..

♥ Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için , Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için…

♥ Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayida ögrendim herseyi ögrendimde yalniz unutmayi ögrenemedim…

♥ Ölsen bile benden kurtulamazsin. Kefen olur bedenini sararim. Yagmur olur üzerine yagarim. Çiçek olur mezarinda açarim. Ölsen bile benden kurtulamazsin

♥ Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

♥ Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

♥ Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam Sevgi yolla…

♥ Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni ‘EBEDiYEN SEVECEGiM’

♥ Gece midir insani hüzünlendiren,yoksa insan midir hüzünlenmek icin geceyi bekleyen?gece midir seni bana düsündüren yoksa ben miyim seni düsünmek icin geceyi bekleyen ?

Hiç yorum yok: