19 Temmuz 2008 Cumartesi

Damar Sözler, Damarsözler, Damar Sozler, Damarsozler, Damardan Sözler, Damar şiirler, Damar Şarkılar

♥ öLüm Kalbime işliyor her gece sen benden gittin gideli!

♥ Hayatı Seninle buLmuşken öLümü Seninle Yaşadım neden böyle OLdu insafsız Neden!

♥ Yaşasakta bir sebebimiz yok artık, öLümle Kankayım Artık!

♥ gönül bu ne dert dinler ne keder sadece sözlerin yeter ölmem için güLüm!

♥ Ayrılıktan Zor belleme öLümü Gülüm Ben Seninle Hayatı Sevmişken neden bana bu zuLüm?

♥ Seni Sevmekse Kaderim Severim, Senin için öLmekse Alın yazım öLürüm Gülüm...

♥ Biz Ne hayata bağlı kalırız Bu Alemde Neden Hayat Bizi Yaşatır bu Alemin içinde, öLümle Arkadaş Olmuş gecelerimiz Biz gecelerin Adamıyız.

♥ Aşk Seni Sevmekse Aşık Oldum öLmek gerekiyorsa Senin için öLümüde severim senin için...

♥ Aşk için DOğmadım ben Aşk için Öleyim...

♥ Ne Derdime Çaresin Ne Geleceğime Vesile, Senin iÇin öLürüm her gece...

Hiç yorum yok: