18 Temmuz 2008 Cuma

Ayrılık Sözleri, Ayrılıksözleri, Ayrılık Sozleri, AyrılıkSozleri

♥ yağmurdan sonra buğulu camlara titreyen ellerimle yanlızlığımı yazdım.gecelerde yanlızlığıma,gündüzlerde karanlığıma,şiirlerde mısralara,seni özlediğimi yazdım.sensiz geçen her güne yanlız yürüdüğüm yerlere elimdeki sigarayla vefasızlığını yazdım.yanlızlığa terk edildiğim kişiliğimi unuttuğum,yüzümü göremediğim aynalara seni sevdiğimi yazdım.yaş toprağa, ıslak caddelere, gökyüzünden düşen yağmur damlalarıyla BİRGÜN DÖNECEĞİNİ YAZDIM ... AŞKIM....

♥ Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..


♥ Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş... yok be aşkım asıl ölmek "sensizlikmiş"

♥ Sen sigara dumanın altında yana yana en sonunda kül oldun, sen kibritin hiç yanmayan ucudan birinin hayatından geçmiş oldun !!!

♥ Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum

♥ Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum

♥ Yüreğine sevda eken, ayrılık biçermi,seven sevilenden kolayca vazgeçermi, sen beni sevme gülüm,ben yanarım ikimizin yerine yetmez mi???

♥ Yüreğine sevda eken, ayrılık biçermi,seven sevilenden kolayca vazgeçermi, sen beni sevme gülüm,ben yanarım ikimizin yerine yetmez mi???

♥ Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmaki birtanem; birgün sen de SEVECEKSİN !!!

♥ Kötü diye bir şey olmasaydı, cehennem boş kalırdı. sen beni kırmasaydın, bu can uğruna fedaydı...seni cok seviyorum

♥ Yalnızca çocuklar ağlar ve yalnızca Allah affeder... Eğer bir gün beni terk edersen; çocuk değilim ağlamam, Allah değilim affetmem

Hiç yorum yok: