19 Temmuz 2008 Cumartesi

Aşk Mesajları, Ask Mesajları, Aşk, Aşkmesajları, Aşk Sözleri, Aşk Sözleri, AşkSözleri

♥ Karayollarinda degil, senin kollarinda oleyim

♥ seni unutmak icin and ictim gözlerin aklıma geldi vazgectim..

♥ Bu sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.

♥ Bu kadar kolay mı be arkadaşlık! Demek bu kadarmış. Elbet arayacak elbet soracaksın ama o zaman ben olmayacağım! ELVEDA...

♥ Bu kadar kolay mı be arkadaşlık! Demek bu kadarmış. Elbet arayacak elbet soracaksın ama o zaman ben olmayacağım! ELVEDA...

♥ Bu kadar kolay mı be arkadaşlık! Demek bu kadarmış. Elbet arayacak elbet soracaksın ama o zaman ben olmayacağım! ELVEDA...

♥ Biz İsyankâr sokaklarda büyüdük gülüm, anlamaıyz senin gibi ballı ekmek yemeği. Biz 10 yasında dünyaya , 18 yaşında kasıp kavuran aşklara İsyan etmişiz, bilmeyiz kaygan pistte dansetmeyi, Satmaıyz on kuruş için, bize hakkı olan sevenleri

♥ Biz ikimiz bir gül gibiyiz..gül dikensiz yapamazsa..dikende gülden vazgeçemez...

♥ Bir gün biri çıkıp ta güneşe adını buzla yazarsa ,Bil ki o seni benden daha çok seviyor...

♥ Bir şafak vakti dudaklarımda tebessüm kalbimde derinden acı veren bir sızı ile uyanırım rüyalarımdan.. Dudaklarımdaki tebessüm seni rüyamda görmemin, kalbimdeki sızı ise sensizliğin işaretidir. Melek yüzün canlanır hayalimde, bebek kadar masum bakışların.. O an sanki hançer saplanır garip yüreğime ölmek isterim o an. Güneş süzülür penceremden, odam aydınlanır fakat gönlüm hep karanlıktır...

Hiç yorum yok: