19 Temmuz 2008 Cumartesi

Komik Mesajlar, Komik Sözler, Komik Olaylar, Komik Videolar, Güldüren Sözler, Güldüren Mesajlar

♥ seni gorunce gozlerim dolar, kulaklarim mark

♥ Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur

♥ Karın olmak istiyorum karın, ey benim kardan adamım...

♥ Karayollarinda degil, senin kollarinda öleyim...

♥ Kaptan ali sesleniyor kaptan ali sesleniyor; "cikarin beni bu kaptan

♥ Kadin hakki diye birsey olmaz. Hakki erkek ismi... :-)

♥ Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış

♥ Insanlar üçe ayrilir: Saymasini bilenler, Saymasini bilmeyenler

♥ Iki tür insan vardir: "Iki tür insan vardir." diyenler ve demeyenler.

♥ Iki adam muhabbet yapiyormus. Ne muhabbeti demisler, geyik muhabbeti demisler. Ne geyigi demisler, Ren geyigi demisler. Ne reni demisler, el fRENi demisler. Ne eli demisler, hanimeli demisler. Ne hanimi demisler, ev hanimi demisler. Ne evi demisler, dag evi demisler. Ne dagi demisler, Agri Dagi demisler. Ne agrisi demisler, bas agrisi demisler. Ne basi demisler, kusbasi demisler. Ne kusu demisler, muhabbet kusu demisler. Ne muhabbeti demisler GEYIK muhabbeti demisler. Ne geyigi demisler...

♥ Herkes saçiyla oynarken, o favorisiyle oynuyordu. O bir radiKEL

♥ Hayatta hiç bir seyi tamamlayamadim ama bu se...

♥ Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim...

Hiç yorum yok: